True blood s04

Har hafft fullt upp senaste veckan, därav dålig uppdatering.

Igår var den 11e september vilket även innebar att det var säsongsavslutning för True blood. Jag har ju inte sett något av säsong 4 eftersom jag helt enkelt inte haft tid. Har sparat alla avsnitten för att ha ett riktigt helgmarathon. Hoppas det var en bra säsong. s01 tyckte jag var helt okej. s02 hatade jag, hatade den där elaka kvinnan som jag inte kommer ihåg vad hon heter, trodde aldrig att hon skulle försvinna. Säsong 3 var helt klart bäst, även fast handlingen blev lite väl invecklad ibland. Nu när jag tänker efter så borde jag nästan se säsong 3 en gång till, se om det klickar den här gången?

Hur tycker ni som sett s04 att det var i jämförelse mot de andra säsongerna?



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback