The vampie diaries s03e01

It's back and its hotter, sexier and more raw than ever.

Åh, Vampire diaries ligger verkligen högt av alla serier jag kollar på. Helt fantastiska karaktärer, helt fantastisk story, det blir aldrig tråkigt, man blir aldrig besviken och det är cliff hangers som inte är utav denna värld.

Jag känner mig alldeles lyrisk efter första avsnittet. Jag saknar dock Jenna, jag tycker att hon behövdes som en motvikt till allt det mörka och onda. Hon var så oskyldig. Nu när Alaric blir alldeles själv så är alla på nåt sätt mörka och mystiska. Jag gillar att Stefan blivit "ond" (=fritt fram för Damon, eller?).

Har dock kommit på att jag är sämst på att komma ihåg säsongsavslutningar. Hade nästan behövt se sista avsnittet av säsong 2 innan det här för jag har lite svårt att minnas vad som hände.

Jag är glad för att de är tillbaka, jag är lite kär i alla i den serien. The vampire diaries måste vara den serien med mest snygga skådespelare, alla är ju helt "perfekta" (läs: idealtypiska).




Kommentarer
Karin

Saknar också Jenna lite. Fast mer Elijah! Han måste komma tillbaka på något sätt. Åh, de två sista avsnitten på säsong två. Så braa. Speciellt det nästsista. (Borde det inte stå S03e01?) :)



Blogg: http://karinsuniversum.blogg.se/
2011-09-20 @ 17:36:18
Mertahs Obsession

ÅH, tusen tack för att gjorde mig uppmärksam på missen :) Hade sökt på seriepreimärer hela dagen så det satt väl i av vana :)



Blogg: http://mertahs.blogg.se/
2011-09-21 @ 13:13:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback