The mentalist s04e01

Igår var det äntligen preimär för min favorit-krimserie; The Mentalist. Patrick Jane är ju bara för charmig, och väldigt het för den delen. Jag har a thing för smarta, gärna äldre män, jag smälter som smör.

Premiäravsnittet för fjärde säsongen var helt okej. Hade dock behövt kolla sista avsnittet på säsong 3 innan, för minnet svek lite. Men pusselbitarna föll snart på plats. Tycker det var kul att Jane fick stå i en rättegång, han passar helt klart där, han kan ju ändå konsten att övertyga folk. Kändes dock lite väl överdrivet att juryn beslutade sig för att han var helt oskyldig, men det var väl enda sättet att få ut honom där ifrån, plus att det var säkert någon som mutade dem. Kanske Red John? Stör mig lite på att det inte fick vara Red John som dog, serien hade kunnat spinna vidare ändå. Känns som att det blir lite utdraget och tjatigt. Men det är redan glömt och förlåtet. Jag ÄLSKAR The Mentalist oavsett vad.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback