Ringer

Sarah Michelle Gellars nya serie. Hade inte jättestora förväntningar på den här serien eftersom jag blev så besviken på The lying game, och det är i princip samma koncept. Tvillingar från helt olika världar.  Den fattiga tar över den rikas liv. Yada, yada, yada...

Eftersom jag inte hade några förväntningar så blev jag inte heller riktigt besviken. Jag gillar faktiskt inte SMG särskilt mycket sen innan också, hon är på något sätt inte riktigt trovärdig. Sen har hon inte riktigt åldrats bra. Eller hennes utseende är det inget fel på, men den gnälliga, outhärdliga rösten är fortfarande kvar och det gör att hon låter som en 16-åring i en 30+ kvinnas kropp.

Inte är det särskilt spännande heller. Man väntar nästan lite på att det ska hoppa upp en vampyr som hon ska slåss emot, men det kommer naturligtvis inte hända, även om serien inte direkt skulle ta skada av det.

Pallar inte riktigt karaktärerna heller. Känner ingen som helst sympati för någon av dem. Kanske bästa vännen vars man rika systern tydligen ligger med. Relationen mellan mannen och SMG är typ det enda som funkar någorlunda, men annars känns det bara dåligt. Dåliga karaktärer, dåligt manus, dåligt skådespeleri. Sem undrar jag även hur de har tänkt att hålla uppe storyn i mer än en säsong, den känns lite begränsande.


Nej, jag pallade inte ens att se klart andra avsnittet, så det är ingenting jag kommer följa. Kanske om det blir förlängt och går 2-3 säsonger, då kan det vara värt att fortsätta se, men jag tvivlar på det.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback