Mums

Kan inte riktigt släppa gårdagens Vampire diaries, så vi kör på ett inlägg till om snyggingarna. Här är min topp tre över hetaste killarna i ordning:


Nr 1. Alaric Saltzman (Matthew Davis).




Mest för att jag har en svaghet för de lite äldre killarna. Vem vill inte ha en sådan hunk till historielärare? Hade jag haft det så hade jag varit proffs på historia.


Nr 2. Damon Salvatore (Ian Sommerhalder)



Well, hello there. Behöver väl inte riktigt beskriva varför han är min favorit av bröderna?


Nr 3. Tyler Lockwood (Michael Trevino)



MUMS!



Kommentarer
Karin

De tre är faktiskt några av mina favorit karaktärer. Elijah & Caroline också så hade det varit full pott. Själv tycker jag att Ian och Michael är nog de snyggaste. Inte för att det är något större fel på de andra heller.



Blogg: http://karinsuniversum.blogg.se/
2011-09-20 @ 17:43:25
Mertahs Obsession

Jag tänkte egentligen göra en topp 5 blandad tjejer och killar först, men tiden räckte inte til så jag tänkte dela upp den. Tjejernas lista kommer efter nästa avsnitt tänkte jag :)



Elijah har växt på mig. Gillade inte han alls från början, men så fort han börjar visa känslor och omtanke så smälte jag.



Blogg: http://mertahs.blogg.se/
2011-09-21 @ 08:13:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback