HIMYM s07e01+02

En annan komediserie som hade premiär i dagarna var How I met your mother. HIMYM är sen länge min absolut bästa komediserie. Den innehåller allt; starka karaktärer, en bra story, bra manus och den är bra filmad. Saker jag aldrig riktigt tänker på noga, men efter att ha sett HIMYM så framgår det tydligt att det är bra och att det många gånger saknas i andra produktioner.

Börjar dock tycka att det är dags att börja knyta ihop säcken lite. Låt honom hitta mamman någon gång och spinn vidare på det, tror säkert att det kommer funka. Det är egentligen inte grundstoryn som är den viktiga utan det är ju allt det andra som faktiskt överlever ändå. Men jag antar att det är ett sätt att försöka få säsongsförnyningar. Skulle dock bli riktigt ledsen om denna serien inte får ett värdigt slut där han finner mamman och alla lever lyckliga i alla sina dagar.

Jag tyckte att de två första avsnittena i säsongen var bra, men inte mycket mer än så. Gillade Barneys och Robins dans på bröllopet, den var hur bra som helst. Beerucles var också rolig. Men jag hoppas dock på lite mer utveckling än och på graviditeten och Barneys giftermål. Vet inte om jag gillar att Victoria är tillbaka, känns lite som en repris och det kommer inte work out iaf.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback