Bio: The zookeeper

I lördags var jag och mina vänner som var här på besök från värmlandsskogarna på bio. Zookeeper hade de bestämt, mest för att utbudet inte var så mycket hänga i granen. Vi lyckades få några högljudda, allmänt störsamma tonårskillar bakom oss, vilket totalförstörde hela bioupplevelsen. De kommenterade allt i hela filmen, drev med och skrattade åt i princip alla i biosalongen och var allmänt odrägliga. Jag var inte direkt på topphumör med andra ord. Tycker inte om personer som inte har någon hyfs.

Filmen började inte direkt jättebra. Först kändes det lite som att humorn och skämten skulle bli helt stereotypiska och överdrivna, sånt jag inte gillar, men efter ett tag skrattade jag också. Helt klart spelades det på stereotyper, men ändå på ett roligt sätt. Handlingen var relativt förutsägbar och påminnde mycket om "Just go with it", fast i zoomiljö med pratande djur.

En helt klart sevärd film. Kanske inte mina bäst spenderade biopengar, men hemma i soffan - helt okej.


Mitt betyg: M M M av fem möjliga



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback