2½ men s09e01

Då var det äntligen dags för den efterlängtade säsongpremiären för Two and a half men säsong 9 där Charlie Sheen som bekant är utbytt mot Ashton Kutcher. Jag ÄLSKAR Ashton Kutcher redan sen innan så förväntningarna har vart höga. Jag har inte följt Two and a half men sen säsong 4 eller 5 mest för att Sheen blev för mycket för min sak, så för min del kunde de ha bytt ut honom tidigare.

Jag älskade avsnittet. Början är klockren där de har lyckats få med de flesta av Charlies gamla flammor (saknade dock Candi, eller så missade jag bara henne). Sen älskar jag personerna som tittar på huset. Hur het är inte John Stamos??? (Huset fullt, glee osv). Dharma och Greg är ju mitt favoritkomediseriepar (långt ord) genom tiderna, älskade den serien när jag var liten, och skrattar gott när jag ser avsnitt även idag, kul att de gjorde come back premiäravsnittet till ära, synd bara att de inte var så jäkla lyckliga.

När Alan får urnan hade jag gärna sett lite mer sentimentitalitet och gärna ett par tårar, hade blivit ett bättre avslut eller closure är väl ett bättre ord. ÄLSKAR fortfarande Ashton Kutcher. Tror han kommer bli klockren i den här serien. Märks dock att de inspirerats lite väl mycket av Jakes karaktär, men varför inte, Jake har väl egentligen varit den som varit rolig så varför svika ett vinnande koncept. Något jag älskar mer än Ashton Kutcher är Ashton Kutcher NAKEN!!!! MUMS! (Iaf om man kan bortse från den gräsliga -and strangely hot - frisyren och skägget).


Längtar redan tills nästa avsnitt!










How cute?




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback