The nine lives of Chloe King

Tittade igenom alla avsnitt (10 st) som hade sänts av serien "The nine lives of Chloe King". Då jag råkar gillar halvtöntiga saker så föll den här serien mig i smaken. Inte min favoritserie, men helt okej att kolla igenom. Stundtals tyckte jag till och med att den var riktigt bra. Gillar kattgrejen i kontrast till alla vampyrer och varulvar som slåss om uppmärksamheten. Gillar att det är en tjej i huvudrollen som slåss för sig själv, även om hon får hjälp. Gillar relationen mellan Chloe och mamman.

Upptäckte när jag sett klart att det förmodligen inte kommer fler avsnitt, inget är klart om de förnyar den och med tanke på de urusla tittar-siffrorna ser det mörkt ut. Tycker det är synd, var ett riktigt spännande slut och jag hade gärna sett en hel säsong. I like my closure.


Så, jag tycker helt klart att den är värd att se. Men gör det på eget bevåg. Det är lite tråkigt att se tio avsnitt av en serie som bara tar tvärstopp.



Kommentarer
Karin

Svar: Det var det också. ;) Hm.. av de fyra tjejerna? Svårt att säga. Emily har ju varit lite i bakgrunden en stund, men gillar att hon börjar komma fram igen. Stör mig lite på att hon är "svagast". Spencer är riktigt tuff - gillar tuffa tjejer - men ibland är hon för seriös om du förstår. Aria är bra. Förutom att hennes relation med Ezra börjar bli lite långtråkigt. Vill ha mer spänning - typ Jason. Haha. ;)



Blogg: http://karinsuniversum.blogg.se/
2011-08-30 @ 18:34:54
T

Gillar också det där lite töntiga i den här haha, men väldigt synd att det förmodligen inte blir någon fortsättning.



Blogg: http://terabitia.blogg.se/
2011-08-30 @ 21:05:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback