The lying game s01e02

Vad tyckte jag då om andra avsnittet av The lying game? Jag tyckte helt klart bättre om det här avsnittet än piloten. Det hade vart till dess fördel om de två första avsnitten sänds samtidigt eller slagits ihop till ett och samma. Här fick man massvis med letrådar om kommande händelser och vad serien kommer handla om. Tror det kan bli riktigt spännande om de gör på rätt sätt. Dock måste jag erkänna att jag har liiiiite svårt med huvudkaraktären/skådespelerskan (ovanligt för att vara mig, huh?). Ibland glänser hon igenom och visar en stark och positiv sida, men ibland blir hon till ett hjälplöst våp med uppspärrade ögon.

Gillar även att Nathan Petrelli (Heroes), eller Adrian Pasdar som han heter i verkligheten, ser ut att få en stor, ond roll.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback