Pretty little liars favovriter

Fick min allra första kommentar igår som frågade vem som är min favoritkaraktär i Pretty little liars och tänkte besvara det med ett blogginlägg. Gör en lista över mina favoriter, båda tjejer och killar.


1. Emily - Mest för att jag är lite småkär i henne. Hon är ju bara så himla söt och helt galet snygg.



2. Spencer - Hon är den man vill vara, smart, snygg och med en massa girl power.



3. Aria - She really does know how to keep a secret.



4. Hanna - Är något med hennes karaktär som jag inte gillar, offerrollen/jag-vill-aldrig-prata-om-nåt-tjejer stör mig lite




Av killarna (får ej glömmas bort)

1. Ezra - Vem vill inte ha en lärare som Ezra?



2. Toby - Jag gillar verkligen han och Spencer, han är på något sätt en riktig drömkille egenskapsmässigt (om man är kapabel till att glömma "incest"grejen)




3. Caleb - Av Hannas killar gillar jag helt klart Caleb bäst, ÄLSKADE duschscenen. Han är lite badboy-het också.





4. Wren - Synd att han inte är med mer. Men vem faller inte för den engelska accenten?



Kommentarer
Karin

Svar: Tack för att du läser min blogg. Såklart jag kollar in din blogg. Är alltid i jakt efter nya bloggar. :)



Jag håller med om Wren. Tycker det är synd att han inte är med mer. Men Hanna är nog faktiskt min favorit. Vet inte riktigt varför dock. Haha. :)



Blogg: http://karinsuniersum.blogg.se/
2011-08-29 @ 18:31:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback