Just go with it

Igår kväll var jag otroligt trött och skulle kolla på en film för att tiden skulle gå så att klockan kunde bli en lämplig tid för att sova (klockan sju kändes lite för tidigt att lägga sig). Tänkte att en småslapp och okomplicerad komedi skulle göra susen. Valde Just go with it. Jag gillar verkligen Jennifer Aniston, hon är en av mina favoritskådespelare någonsin. Är inte överförtjust i Adam Sandler, men tänkte iaf ge det en chans.

Blev helt klart positivt överaskad. Jag skrattade till högt och med någon gång och det är inte särskilt ofta det händer när jag kollar på film själv. Handlingen var inte så förutsägbar som annars handlingen i komedier kan vara. Jag störde mig lite på musiken ibland, lite halvkonstiga versioner på annars bra låtar som hade passat bättre i orginalversion.


Så om ni någongång känner lite som jag, att man egentligen inte orkar bry sig men ändå vill se en film så rekommenderar jag helt klart den här.


I betyg får den:

M M M + av fem möjliga




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback